viktok.reismee.nl

Momenteel trending: Fishtail trouwjurken wij aanbidden

We hebben een trend gezien! We hebben gemerkt dat steeds meer Real Weddings met prachtige fishtail trouwjurken komen! De fishtail-stijl ziet er geweldig uit voor iedereen - deze jurken pronken met je geweldige rondingen, of verbeteren de rondingen die je later een beetje wilt hebben , nou ja, een maatje meer! Hier is een paar fishtail trouwjurken wij aanbidden, gedragen door echte bruiden te zien in onze Real Weddings sectie!

U kunt meer fishtail dan prachtige Galia Lahav toga Hine's van Eternal Bridal niet. "Ik wilde iets glamoureus met veel ingewikkelde kralen en kant," zegt ze. "Ik heb echt voelde als een prinses!"

Trouwjurken 2019 von Veaul

Jess, hierboven weergegeven, koos de allereerste trouwjurk ze probeerde op! Haar prachtige jurk is afkomstig van Fashions door China.

boven gefotografeerd, bruid Julia droeg een veaul strapless jurk, met een fishtail geschulpte kant bodem.

Zoals hierboven, Lisa koos haar fishtail bruidsjurk om te pronken met haar verbazingwekkende figuur na het verliezen van 35 kilo. We denken dat ze ziet er fantastisch uit!

Op zoek naar meerTrouwjurken voor jurken, kunt u naar de online winkel veaul gaan.