viktok.reismee.nl

De populairste bruidskleuren voor 2019 onthuld

We houden van een pop van kleur op een bruiloft en we zijn enthousiast over wat 2019 te bieden heeft als het gaat om de meest populaire en unieke bruiloftskleuren.

We kijken uit naar een heropleving in humeurige tinten en zwarten volgend jaar, met humeurige tinten gebonden met lichtere kleuren die een nietje zijn in 2018. Nu kijken we er naar uit om deze donkere kleuren verder met elkaar te zien paren, evenals meer zwarte vlekken.

Bij het bekijken van populaire huwelijkskleuren is het belangrijk voor ons om naar de verschillende tinten binnen bepaalde huwelijksgroepen te kijken. Goud is bijvoorbeeld op dit moment een veel populairdere tint die zilverkleurig is, terwijl elementen van groen zoals gebruikt in styling meer zijn dan de werkelijke kleur groen.

We zien ook dat bepaalde kleuren populairder zijn bij bepaalde thema's, en deze thema's en kleuren stijgen samen in populariteit. Zo heeft bordeauxrood een beetje de kleur van boho-bruiloften die we in 2019 weer populairder zullen zien worden, terwijl donkere navelkleuring een element van luxe kan toevoegen aan een bruiloft die we zien met de opkomst van luxe rustieke en glamoureuze bruiloften. .

We hebben meer dan 4.100 paren ondervraagd voor ons 2019 Australian Annual Wedding Industry Report om het meest nauwkeurige beeld te krijgen van welke kleuren Aussie-huwelijken volgend jaar gaan gebruiken. En dit is waar we naar uit kunnen kijken.

Wit

Het is een mooie dag voor een witte bruiloft en wit is nog steeds een nietje kleur voor de meeste bruiloften. Het is gemakkelijk te combineren met andere kleurenschema's en wordt veel gebruikt als aanvullende kleur als aanvulling op het primaire kleurthema.

Trouwjurken 2019 von Veaul

Marine

Marine is de populairste primaire kleur voor bruiloften, die voor de meeste paren als primaire en secundaire kleur wordt gebruikt. De rijke natuur geeft het een humeurig effect, terwijl de kleur zelf heel geschikt is voor veel andere kleuren, evenals huidtinten voor pakken en jurken.

Burgundy

We hebben genoten van het kijken naar bourgondische golf in populariteit dit jaar als de tweede meest populaire primaire kleuren bij bruiloften. Nogmaals, het is een andere humeurige toon die erg rijk is, en is ook een geweldige en toegankelijke pop van kleur die kan worden gebruikt in prachtige florale bruiloftsfoto's.

Blozen

Opknoping vanaf 2017 als een van de meest populaire tinten is blozen, of millennial roze zoals we het graag noemen. Hoewel het een veel lichtere toon is dan sommige van deze andere humeurige kleuren, houden we wel van de lichtheid en speelsheid die blozen kan geven aan een bruiloft. Plus, het is een andere die gemakkelijk te vinden is in bloemen en decoratie.

Stoffige roos

Een stemmiger roze dan blozen, zullen meer paren kiezen voor stoffige roos in hun bruiloften in 2019. Het is perfect complementair met bordeauxrood, terwijl ze nog steeds die donkerdere toon houden en wegschrikken van het meer pastelachtige gevoel van blozen.

Op zoek naar meerTrouwjurken voor jurken, kunt u naar de online winkel veaul gaan.