viktok.reismee.nl

kant bruidsjurken

Dit seizoen zijn trends in bruidsjurken net zo grillig en eclectisch als het variabele lenteweer. Invloeden in overvloed; alles, van veren en bloemen tot kralen en steile overlays, werd tijdens de recente bruidscollecties op de banen opgemerkt, maar er was met name één trend die echt onze aandacht trok.

Lace bruidsjurken maken dit seizoen een sterke comeback, en we kunnen niet blijer zijn. Hoewel kantkleden in het verleden misschien te maken hebben met de zware trouwjurk die je op oude familiefoto's hebt gezien, belooft dit nieuwe gewaad van kanten jurken een frisse wind.

We hebben een aantal van de nieuwe seizoenaanbiedingen op de startbanen bekeken en kwamen met kanten bruidsjurken waar we absoluut dol op zijn, en zouden geschikt zijn voor een aantal verschillende soorten gelegenheden.

Avondglamour

Op een grootstedelijke bruiloft in de avond kun je je veroorloven om je glamoureuze A-game te brengen; iets dat deze kanten Veaul-jurk in schoppen heeft. Een beetje kant, een beetje glans en een nauwsluitende snit lijken misschien teveel in de handen van een mindere ontwerper, maar Veaul is erin geslaagd om deze elementen mooi in balans te brengen, en het effect gloeit gewoon!

Kanten Trouwjurken von Veaul

Cap-sleeve couture

Cap-sleeves zijn een zoete eigenschap van elke trouwjurk en zien er nog spectaculairder uit als ze zijn gemaakt van geschulpt kant. Deze prachtige Veaul-jurk heeft geschulpte randen en een zacht silhouet in zeemeermin, waardoor het een ideale jurk is voor elk type huwelijk.

Klassieke affaire

Er is echt geen ruzie met de schone, eenvoudige, ononderbroken lijnen van een aangesloten lijfje en een volledige rok. Deze kanten Veaul-jurk is het perfecte huwelijk van luxe materialen, traditionele lijnen en elegant minimalisme. Veaul heeft deze elementen bij elkaar gebracht om er rustig voor te zorgen dat de ster van de attractie de vrouw is die de jurk draagt, hoewel de jurk zelf zeker ook geen flauw idee is.

Op zoek naar meerTrouwjurken voor jurken, kunt u naar de online winkel veaul gaan.