viktok.reismee.nl

Trouwjurken waardig een prinsesbruid

Elke bruid moet zich op haar trouwdag als een prinses voelen - en voor diegenen die ook graag willen kijken, hier zijn 4 bruidsjurken die rechtmatig koninklijk zijn - en geschikt voor elke prinsesbruid.

Licht, luchtig en bij uitstek 'prinsesachtig', deze droomjurk bestaat uit laag op laag tulle met een rand van rigileen lint aan de zoom. De sweetheart corset halslijn is bedekt met een Venetiaans kanten t-shirt waarvan de eigen hals is versierd met kant en is geborduurd met Swarovski-kristallen.

Trouwjurken 2019 von Veaul

Met zilverkleurige kralen met een metallic zilver gouddraad geborduurd in het weefsel van de kant dat de rug en het lijfje van deze jurk bedekt, is de omvangrijke rok gemaakt van bleek goud en ivoor - en maar liefst 75 m tulle! Perfectioneer voor een decadente prinsesbruid.

Prala, van Veaul, is een foto-perfect A-lijn bruidsjurk geschikt voor elke prinses-bruid met zijn lieverd hals en pure onder-bodice versierd met guipurekunst en edelstenen. De brede, ronde achterkant is afgewerkt met edelstenen en de volledige rok is versierd met applique in overvloed.

is ongeveer net zo klassiek als een bruidsjurk zoals je kunt krijgen. Het is een vallend, strapless, vloer-lengte ballgown bedekt met applique kralen, kant en pailletten, met een vegende kathedraal trein. Voeg een sluier toe en dit is echt de perfecte prinses trouwjurk.

Op zoek naar meerTrouwjurken voor jurken, kunt u naar de online winkel veaul gaan.

Ellie van der Linden

Hallo beste geachte Mensen

Hierbij wil ik u vragen of u ook trouw jurken zelf maakt met diepe midden split
Diepe V Hals. , graag met lange mouwen
Graag licht rode trouwjurk, en wil ik u vragen of ik dan de. Borstel alstublieft steverig zou kunnen maken alstublieft maar ik wil graag rode prinsessen Trouwjurk alstublieft hele wijden met hele lange sleep van 3 meter alstublieft
Maar wel liefst aan gesloten aan mij lijf
Alstublieft hoop u deze alstublieft zou kunnen maken vriendelijke groet Ellie